fredag 27 april 2012

Födelsedagsplanering

Hej!

Idag pågår födelsedagsplanering för fullt, imorgon fyller liten Lova 3 år! Några presenter till ska inhandlas under dagen och lite gott ska handlas. Imorgon får födelsedagsbarnet fira tillsammans med pappa och systrar, för då beger jag mig till Växjö för att sälja saker på en barnloppis. Ska bli kul! Jag har lagt in lite nytt i min bloppis, jag säljer bland annat några saker för min mammas räkning. Kika gärna in i bloppisen!

Ha en fin fredag!

Kram Jenny









Spillkum och emaljmugg med färska kryddor i från Julias vita drömmar.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Verkligen vacker spillkum!

Undrar om de två små kannorna finns kvar? är annars intresserad av dom.

Jag har köpt ett fat utav dig tidigare som vi skulle träffas på Maries loppis och leverera. Om vi kan göra samma med kannorna isåfall.

trevlig helg!
Kram Johanna

Vit dröm sa...

Grattis till lilla tjejen!
Hoppas det går bra för dig på loppisen!
Kram Anna

Unknown sa...

Ja tack gärna!

Grattis till lilla tjejen med!
Kram Johanna

Norr om Köpenhamn sa...

Ljuvliga bilder!!!

Grattis till lill-Lova, Hoppas att hon får ne fin födelsedag!
Ha en mysig helg med loppis o allt :o)
Kram
Ulrika

Anonym sa...

Fasiken den här gången hann jag inte. Men men får vara nöjd med det jag fått hittills.
Önskar dig en riktigt mysig fredag
Kram
AC

Anonym sa...

Å du nu blev jag så ivrig över bloppisen så jag glömde att säga, underbara bilder som vanligt.......:) :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på er ! :)

Kikar in och önskar jätte mycket grattis till lilla Lova som börjar bli stor ;)
Hoppas att ni har haft en härlig dag tillsammans och att hon är nöjd med alla presenterna ;)

En liten prinsessa ? ;)

Ha en fin fortsättning på helgen och hoppas att Loppisen vlev lyckad !

Ha det gott ! Kramar Sirpa