onsdag 11 juli 2012

Att bara vara och ljuvlig keramik

Hej!

För varje år blir jag liiite bättre på att bara vara. Dagarna går och vi är bara hemma, spelar spel, syr och pysslar, målar och mest bara gör sådant vi känner för. Och för ett kontrollfreak som jag är det precis vad som behövs för att varva ner. Och dessutom finns all tid i världen (nästan;)) till att plocka om och ändra lite för en ny känsla hemma. Nedan, ett litet nyinköp, ljuvlig, liten skål i vit keramik av Calle Forsberg.

Hoppas ni har fina sommardagar!

Kram Jenny







På vår sovrumsbyrå, väska Tine K och skål av Calle Forsberg (Norrgavel)






Perfekt förvaring för mina smycken.




Min ring från Drugge smycken, en så fin 30-årspresent från min fina familj.


2 kommentarer:

Vitspets sa...

Åhh den gillar jag den lilla skål
Kram Karina

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jätte fin skål.
Så fint med vit keramik.
Låter skönt med såna dagar tillsammans:)
Känner det samma :)

Ha en skön kväll ! Kramar Sirpa