fredag 3 augusti 2012

Morgondagens loppis!

Hej!

Imorgon är det dags för Karl -Oskardagarnas loppis i Växjö igen, och för tredje året i rad står jag där och säljer:) Det ska bli så kul och jag hoppas på bra väder.Välkommen att besöka mitt bord om du har vägarna förbi Växjö imorgon!

Ha en fin fredagskväll!

Kram Jenny






På sovrumsbyrån just nu - väska, anteckningsbok och penna från Tine K.








Lite av det som kommer att finnas på mitt loppisbord imorgon....







Slarvigt tagna bilder, men en massa fint kommer att finnas från exempelvis House doctor, Jeanne d'arc living osv.

3 kommentarer:

Villa Hvit sa...

Jättefina saker!! Önskar att jag bodde närmare ;)
Lycka till med loppisen!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram Anetthe

LOPPISLIV sa...

Ohhh vad synd att jag inte kunde komma. Till Växjö brukar vi åka och shoppa, ett tag sedan nu vi var ditåt. Hoppas det gick bra på loppiset!! Jag log när jag såg första bilden. Jag har nämligen precis i veckan köpt en likadan bok och penna från Tine K fast i andra färger och plåtat idag för att visa på bloggen snart :-)) vi gillar samma saker. Ha nu en fin kväll!! Kraaaam Paula

Kickan Style sa...

Oj där fanns ju en massa fint!!