söndag 21 oktober 2012

Liten bloppis!

Hej!

Nu blev det så där långt mellan inläggen igen.... Alldeles för mycket att göra, eller för lite tid... Det är hur man ser på det! Nog om det, idag blir det en liten bloppis igen. Väldigt fina saker, till finfina priser. Är du intresserad av något maila mig på madonnaliljan21@gmail.com. Frakt tillkommer.

Hoppas ni har en fin söndag!

Kram Jenny




Vit, antik kanna i fint skick! Att servera dricka ur eller med en fin blombukett i. 150 kr.
(bild 1)





(bild 2)





(bild 3)
Bild 2+3, en stor, fin, antik skål i vitt. I fint skick. En skål som kan användas till mycket; julens äpplen, att baka i..... På bild 3 satte jag kannan i för att visa hur stor den är. 150 kr.





2 små söta skålar i beige och vitt. 40 kr för båda. (bild 4)






Söt pläd från Au maison i blå toner. Passar som överkast i exempelvis barnrummet eller som pläd i soffan. 100 kr. (bild 5+6)
såld




(bild 6)





(bild 7)





(bild 8) Lampa från House doctor. 75kr.

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny ! :)

Kul att höras igen :)
Tönkte på dig häromdagen...;)

Hoppas att ni mår bra !
Visst rullar vardagen på men en dag i sänder.
Fast måste erkänna att julen börjar stressa lite ;)
Men det gör inget . Imon kort så har vi ju ett kök.
Tänk hur det var när ni var här ;)

Ha en fin söndag ! :)
Nu ska jag ner en svöng Har sovit med dom små söta troll I 2 timmar. Så Mysigt ! :)

En varm kram från mig

Levindas Värld sa...

Jag är intresserad av lampan, skickar dig ett mejl!!!