söndag 4 november 2012

Fina par

Hej!

Söndagskvällen är här och de lediga dagarna är över för denna gången. Vi har njutit av några dagars höstlov och det har verkligen varit skönt att vara ledig några dagar. I fredags kväll var familjen här och firade lilla mig :) Jag fyller nämligen år i dagarna...  Fina presenter fick jag, bland annat ännu en fin Iittala-skål på fot. Nu har  jag ett par som lyser så fint på brickan i vardagsrummet. Något annat som jag länge velat ha två av är de fina hjärtana från Walther och co. Flera bloggare hade dem hängande i par på gamla skåp förra julen och nu har jag det också. Jag kunde inte hålla mig så de hänger redan på plats och jag blev så nöjd.

Tack för så fina kommentarer, jag blir alldeles varm om hjärtat!

Kram Jenny







Par i skålar och hjärtan ;)















4 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Jenny!
Hoppas allt är bra med dig och familjen.
Alltid så mysigt att titta in i erat vackra hem också!
Tack för din fina hälsning
Vilka fina hjärtan på skåpet och ljuvligt skåp!
Kramar Tina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej o Grattis i efterskott! Vilka ljuvliga bilder du bjuder på! Hjärtanen var helt oemotståndliga! Vill ha! Ha en fin vecka kram från Maja

Ewa`s Galleri sa...

Grattis i efterskott
Fina saker du ftt ,Härliga bilder
ha en skön kväll

Fia sa...

Kanonfina presenter ♥ Grattis till dig!! Kram fia