söndag 11 september 2011

Dagens lilla loppisskörd!

Hej!

Det blev några små fina fynd på dagens loppisrunda! En fin porslinskanna, vita assietter och en trälåda är lite av det som fick följa med hem. Resten visar jag en annan dag:) Här regnar det, så vi myser inne med tända ljus och lite stilla söndagsfika!

Hoppas ni får en fin söndagskväll!

Kram Jenny



Den här fina margarinlådan var det första jag hittade....



...och den kommer jag aldrig att måla:)



Kannan och de små assietterna föll jag också för.


7 kommentarer:

Nellie sa...

Finfina fynd!! Det är kul med loppis! Jag försöker hitta en mindre gammal trälåda med fin text på. Vill ha den vid spisen med lite flaskor m olja, vinäger etc i. Ha det bra.

Ewa`s Galleri sa...

Fina saker du fyndat ,lådan ska du absolut inte måla ,jättefin som den är
Ha en skön söndag kväll

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, vilken härlig låda. Nej den målar du inte, hihi. Så fin som den är, jag vill också ha, hihi
Sov gott <3 nettan

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken fin läda.Bara så snygg så.Låt den vara som den är .Ha en skön kväll och en bra start på den nya veckan.Kram Rita ♥

Unknown sa...

Finfina saker som skulle fått följa med mig hem också:)

Kul med loppis, går aldelles för sällan på sånt nu för tiden.

Kram Anna

Anonym sa...

Åh ljuvliga margarinlåda, så vacker;) Vilket fynd...

Önskar dig en skön kväll/annie

LOPPISLIV sa...

Vilka fina fynd du gjorde, kannan ser så stor och fin ut. Ha en fin måndag. Kraaaam P