tisdag 27 september 2011

Nedförsbacke :)

Hej!

Måndagen är förbi och nu är det nedförsbacke mot nästa helg :)) Åtminstone brukar vi skämtsamt säga så på jobbet... Veckorna rusar förbi och snart är det oktober, inte klokt. Idag har jag en ganska kort arbetsdag och efter jobbet blir det inköp av nya höststövlar till mig och Clara, fötterna växer så det knakar. Ja, inte mina då utan hennes:))

Ha en fin tisdag!


Kram Jenny



Många ljus för härligt höstmys



Ännu en ljuvlig krona har hittat hem till oss:)

6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Haha tur att det inte är dina som växer ;) Hoppas ni hittar några fina stövlar!
Ha en bra dag!
Många kramar Anna

Älskade pion sa...

Skönt med lite kortare dagar.Hoppas ni hittar nåt snygg till fötterna.Kram Ulrika

I MIN VITA VÄRLD sa...

Det var ett riktigt bra uttryck!!! Nedförsbacke...;) Du har så rätt, det stämmer verkligen. God lycka med stövelinköp! Kram Anetthe

Industri house sa...

Hoppas ni fick köpt lite nya stövlar:) Håller med om att veckorna rusar så snabbt nu... Kan knappt fatta att det snart är oktober!Fina bilder, och ljuvliga ljuslyktor du visar:) Kram jessica.

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Jenny
Kan man få för många av dessa vackra ting
såå fina!!
Ha det fint Höstkramar Tina

Fia sa...

Gott att det finns optimister <3
Själv brukar jag säga att nerförsbacken börjar på onsdan, men det här var ju bättre;))
Ha det gott!
Kram fia