tisdag 16 november 2010

Fina bruksföremål

Hej!

Jag fortsätter idag på temat "fina saker från förr". Den gamla ostformen på bilden nedan är ett exempel på det. Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar verkligen dessa formar. Den har jag fått av en supergo person som vet precis vad jag tycker om. Tack snälla, rara L! Just nu får den agera förvaring för några kökshanddukar på en av våra bänkar i köket/matrummet. Men det kan säkert komma att ändras många gånger :). Brickan är ett loppisfynd och M:et kommer ifrån butik Änglabacken. M som i Madonnaliljan 21 :))

Hoppas ni har en fin tisdag!

Kram Jenny


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser Din blogg varje dag och det är alltid lika läsvärt och intressant. Fina bilder och bra skrivet. Kram från Mamma.

Anonym sa...

Jenny vad mycket fina ting du hittar på :D
Hörde att jag missat ert besök i helgen, men kanske kan ta mor och far på besök i A. till våren och få se allt live;D
Krama På Johan och barnen från mej.
Kram Jonna kusin