tisdag 2 november 2010

present

Hej!

Nu närmar sig min födelsedag med stormsteg och då börjar det ju trilla in en och annan present från nära och kära (alltid lika trevligt :)). Igår fick jag årets första födelsedagspresent av mina kära bröder. Vi hade en supermysig dag tillsammans med mina barn i Linköping igår. Där passerade vi  en riktig favoritbutik Systrarna Grön , en kanonfin blomster- och inredningsbutik i Linköping. Bland en massa annat fint stod ett par alldeles ljuvliga ljusstakar och bara väntade på att få följa med mig hem (så kändes det iallafall :)). Så de fick jag i present av brorsorna. Härligt rostiga och lite skavda är de och riktigt tunga (tror de är gjorda i gjutjärn). Jag är alldeles säker på att de kan passa på många platser i vårt hem. Just nu hamnade de på en pall ovanpå vår sovrumsbyrå.
Tusen tack kära bröder för den fina presenten och för en supermysig dag tillsammans med er, ni är guld värda!

Vi hörs snart igen!

kram Jenny

2 kommentarer:

Eric sa...

Tack själv kära syster! Du och dina barn är våra ljus i livet ;) För att inte dela samma stil som du så måste jag ändå säga att det blev mycket fint!

Kram

Sofie sa...

Guuu vilka snygga! Vill me ha! =)