fredag 15 april 2011

Nymålat loppisfynd!

Hej!

Så var härliga fredagskvällen här! Vi har just tagit ur pizzan ur ugnen och ska strax slå oss ner vid middagsbordet. En mysig kväll och en underbar helg med lite vila och återhämtning väntar. Veckan har varit lite tuff och tiden har inte räckt till. I helgen ska jag kika runt till alla härliga bloggare och försöka vara en bättre bloggvän än jag varit senaste veckan!

Hoppas ni får en riktigt mysig fredagskväll!


Kram Jenny



 Äntligen har min söta lilla loppispall fått ett lager vit färg!



Barnens hatthylla



Perfekt för barnen att sitta på när de ska ta av och på skor!

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Vännen!

Det samma önskar jag dig och din familj!
Ha en riktigt trevlig helg nu och nju och ta det lungt!
Jag har inte heller hunnit vara så närvarande som jag hade velat...

Ha det Gott!

Kram Sirpa

Jätte fint med pallen! Supeer söt, har ni slipat den också ?

Tina sa...

Så jättegulligt du gjort, pallen är så fin.

Ha det gott i helgen!

Lantligt i smultronbacken sa...

Pallen passade jättebra där under hatthyllan. En liten hallmöbel för de små, perfekt.

Ha en trevlig fredag

Kram Teres

LOPPISLIV sa...

Ja visst är det härligt nu när det äntligen är fredag igen. Supersöt pall, så fin modell på den, blev jättefin som vit. Trevlig kväll. Kram Paula

dagdrömmar i vitt sa...

Ja veckorna rusar iväg och är proppfulla. Tur att helgen finns, vad skulle vi göra annars:)
Ingen fara att du inte hinner titta runt, Ibland räcker inte tiden till. Och då måste man välja med hjärtat. Allt annat får vänta:)
Ha en skön helg
Kramkram / Nettan