fredag 6 maj 2011

Fredag

Hej!

Fredag igen! En kort arbetsdag väntar för min del och sedan ska jag och barnen förbereda lite inför lördag. Då ska vi ha ett litet kalas för vår lilla L som fyllde 2 år i förra veckan. Lite projekt, målning och loppis står också på schemat inför helgen. Jag önskar mig fint väder också och ser fram emot en toppenhelg!


En fin fredag önskar jag er!

Kram Jenny



Så här ser det ut på vår sovrumsbyrå just nu.



Min fina hjärtskål från "Julias vita drömmar".



Vitmålad, loppisfyndad ram. Jag skulle kunna ha hur många fina ramar som helst, tycker de är så dekorativa!

10 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Så kul att det blir loppis i helgen! Jag har hört att det ska bli varmare nu så vi håller tummarna för det :)

Jag önskar dig en fin fredag!
Kram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysig med kalas.lite loppis i helgen.Fina bilder.Ha nu en mysig dag.Kraaam Rita ♥

Tina sa...

Ska du till Hjo?
Jag hade först tänkt det men valde en annan i ett annat land istället..kunde inte stå emot när helgen ändå var ledig och avsatt för loppisaktivitet..

Ha så jättekul och en trevlig helg!
KRAMAR till dig!

dagdrömmar i vitt sa...

Fina bilder, ja ramar kan man ha många. Så fina vart som helst:)
Lycka till med allt i helgen
Kramkram / Nettan

Vit dröm sa...

så skönt med en kort dag på jobbet. Ha en riktigt mysig helg och fira lilla L riktigt ordentligt :)
Kram Anna

Älskade pion sa...

Ha en riktigt mysig helg vännen,skönt med kortdag.Kram Ulrika

Linda sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har.. gillar dina bilder..:)
Ha en fin fredag

Linda

rustik charm sa...

Hej Jenny.
Låter som en härlig heg:)Här blir det oxå loppis:)
Ha en fin kväll.
Kram Kristina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Ha en mysig helg och kalas firande!
Vi har haft en hel del här och nu önkar jag dig en fin helg!

Kram Sirpa

Fröken Fräken sa...

Jag håller med om ramarna! Har just spikat upp en ny samling med gamla ramar på väggen och går här och myser över hur fint det blev!