lördag 7 maj 2011

Vår lördag!

Hej!

Hoppas ni har en fin helg! Här har vi haft en toppenlördag och hunnit massor ;)  Vi startade dagen med kalas för lilla L. Sedan tog jag en kvick loppistur innan jag packade in tjejerna i bilen för en tur in till Växjö. Där köpte vi nya sandaler till de stora tjejerna. Och nu är vår stora dam C på disco hos en kompis samtidigt som jag och min bror förbereder en god middag! För att inte tala om vädret - perfekt!

Ha en fin kväll!

Kram Jenny



 Ljuvliga förgätmigej på kalasbordet.



 Denna skål fyndade jag på Lions loppis idag - 5 kr!



Nya sandalerna invigs på disco för äldsta dottern ikväll ;)



Dessa knipplök är en av ingredienserna i kvällens middag och så är de ju vackra att se på också ;))

7 kommentarer:

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Å va roligt att fynda på loppis.
Har varit å köpt skor vi med idag till examen bl.a likande din dotter köpte.
Men min valde blanka rosa remsandaler,de vet vad de vill ha tjejerna.
Ha en trevlig kväll
kram victoria

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig dag du har haft.Fina och söta bilder.Ha nu en skön kväll.Kraaam Rita ♥

Jenny sa...

Härlig lördag du haft! Loppisfynd som heter duga ;)Skålen är jättefin!
Jag har också fyndat på loppis idag, alltid lika roligt!
Ha en fortsatt mysig lördag, kram Jenny

Hammarsbacken sa...

Låter som en härlig dag. Kram Sonja.

Tina sa...

Härligt det låter, hoppas dottern hade det kul på discot. Hon måste gjort succé med de fina skorna..

Kram o ha en skön söndag!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Hoppas att ni har haft en fortsätt bra helg! :)
Och att allt kalas och discot har gått bra.
Mysigt att fixa i ordning middag mm.
Blev det mer loppis fynd eller loppis besök?

Här blev det men idag handlade jag nog ett stort fel köp men jag får väl måla om och försöka sälja vidare ;)

Ha en fin kväll!

Kram Sirpa

Älskade pion sa...

Billigt är bra,eller hur?;)Jättefina saker.Ha en riktigt fin vecka.Karm Ulrika