lördag 2 juli 2011

Vintage by Fé

Hej!

Idag har jag varit på en shoppingrunda i Växjö. Jag behövde några nya sommarklänningar och på fina Änglabacken i Växjö hittade jag en så fin klänning från Vintage by Fé. Jag brukar inte köpa den typen av kläder, inte för att jag inte tycker om dem, utan för att jag helt enkelt tycker att de är för dyra. Med tre små barn ska pengarna räcka till mer än så;)) Men nu var det halva priset och då gick det alldeles utmärkt att handla! Nu väntar grillen och lite härlig sommarmat.

En fin sommarkväll till er!

Kram Jenny



Den har så fina detaljer. 



Vit och sommarfräsch.





4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken fin klänning.Roligt att få unna sej fina saker.Fina bilder.Ha nu en underbar kväll.Kraaam Rita ♥

Tina sa...

Vintage by Fé är ju ett företag från min stad, jag älskar deras sjalar och kläder...

Ha en go kväll!

Mjuka sa...

wow vilken snygg klänning!!

Kram Malin

dagdrömmar i vitt sa...

Du den var vacker. Klart du ska unna dig det någon gång. Jag håller annars med dig ,med ungar i huset får man ju prioritera dem.
Men vår tid kommer när de flugit ut... eller så kommer barnbarn man vill skämma bort, hihi
Kramkram / Nettan