fredag 5 augusti 2011

Frisörbesök och loppis

Hej!

Fredag idag och för min del väntar ett efterlängtat och välbehövligt besök hos frisören. Duktiga S ska få förvandla mig lite;)) Imorgon står jag med ett fullmatat loppisbord och säljer på Karl Oskar-dagarna i Växjö. Om någon har vägarna förbi är ni hjärtligt välkomna att besöka mig! Jag ska samla ihop mina saker under dagen och återkommer med bilder ikväll;))

En härlig fredag till er!

Kram Jenny



Vitt i olika nyanser på skänken i vardagsrummet.



Repris på knoppbrädan från Maries fina butik. Jag tycker den är så fin!

4 kommentarer:

Marie sa...

Ett stort lycka till på loppisen nu i helgen, hoppas du säljer riktigt mycket!

Vilken fin glasburk Johan räddade åt dig på soptippen, Janne har allt kommit hem med saker därifrån åt mig också ibland, hihi.

Hälsa din fina familj och ha en mysig sommarhelg!

Kram Marie

Älskade pion sa...

Åhhhh,om jag ändå bodde i närheten...skulle komma på en gång.Lycka till med försäljningen.Kram Ulrika

Johanna Stålros sa...

Så underbart att få sitta hos frisören en stund och bli omhändertagen och bara njuta! Lycka till med försäljningen. KRAM Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny !

Lyckta till med Loppisen.
Hoppas att du säljef mycket.
Hade kommit förbi men vi åkte hem...
Jag har ett jobbar helg framför mig och på måndag blir det jobb för A.
Fint med glasburken...där kan man hitta mycket fint.
Ha en.fin helg !

Kramar och hälsa famimjen.