lördag 27 augusti 2011

Shoppinglördag

Hej!

Idag har jag varit i Växjö och shoppat lite. Det är snart dags att fira födelsedag i vår familj. Vår fina Clara fyller sju år! En ny sparkcykel, Littlest Pet Shop- figurer och lite annat smått och gott inhandlades. Sedan tog jag en tur till mina vänner på "Änglabacken" i Växjö. De har flyttat in i nya lokaler i centrum, jättefint! Där handlade jag en så fin tygpåse i vitt med broderier från "Jeanne´d´Arc living. Imorgon hoppas jag att ni tittar in här hos mig, för då blir det utlottning här på bloggen!

Ha en fin lördag!

Kram Jenny



Min nya, fina "tygpåse".



Den får just nu agera förvaring åt gamla, vackra örngott. Praktiskt också!



Vackra broderier.



Min stora madonna som jag fått av min älskling!



Svårt att fota mot fönster...



Gamla biblar och lakan ovanpå linneskåpet.



Gamla lakan som draperier.



4 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Flott tøypose og nydelig Madonna! Likte skapet ditt kjempegodt.

Ha en finfin ettermiddag og kveld!

Tinas bo sa...

Fina bilder!!
Madonnan är ju såå vacker!

Kram Tina

Johanna Stålros sa...

Jättefina bilder. ha det så fint. Kram Johanna

I MIN VITA VÄRLD sa...

Vilka fina bilder! Och vilken otrolig madonna, verkligen vacker! Förstår att du har en guldgruva med den butiken! Må så gott! Kram Anetthe