onsdag 24 augusti 2011

Tid

Hej!

Just nu har dygnet för få timmar, springer i det berömda ekorrhjulet ;( Hoppas på att det snart känns bättre... När barnen lagt sig ska jag landa i soffan med Katerina Janouchs nya bok "Tigerkvinnan". Jag har läst de tidigare böckerna i serien och de rekommenderas varmt om ni inte läst dem!

Hoppas ni får en fin kväll!

Kram Jenny



Gamla foton på väggen upp i trappan.






Här står jag i trappan och fotar.



I hallen på övervåningen.



Hallen uppe och öppningen in till sovrummet.





5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så mysigt det låter, den har inte jag läst, tack för tipset! Kram Johanna

LOPPISLIV sa...

Tack för tipset, har faktiskt inte läst något av henne, får nog ta och göra det nu i höst :-)) Så fint i ert trapphus, är helt såld på det vita fina du visar. Fin kofta i förra, jag har köpt samma fast grå :-)) Kramis Paula

Marie sa...

Jag som är en sån bokmal har faktiskt inte läst någon av hennes böcker, får kanske bli en tur till biblioteket snart.

Jag har samma kofta som du, fast jag köpte den gråa. Gillar den jättemycket!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Vita små hjärtan sa...

Mysigt att landa där en stund.... Avkopplande!

Ha det så mysigt
Kram Agnetha

Industri house sa...

Så vackert erat hus är, så charmigt! det är något speciellt med gamla hus. Saknar vårat gamla hus mycket...Tack för boktipset! det är så avkopplande att slå sig ner med en riktigt bra bok:) Trevlig helg, kramkram jessica.