tisdag 1 februari 2011

Fräckt eller bara fult?

Hej!

Just nu har jag inte alls så mycket tid till bloggen som jag skulle önska :( Med ett heltidsjobb och tre små barn finns det inte så mycket tid över... Jag har också insett att jag varit bortskämd med att kunna gå omkring och fota i dagsljus under mammaledigheten. I helgen ska jag springa runt och fota lite nytt har jag tänkt, så att det blir ordning och reda här på bloggen igen :) Idag får ni se något som inte jag, utan min MAN sprang på när vi var på Östregårds loppis i Moheda för ett tag sedan. Det hör inte till vanligheterna att han faller pladask för så mycket när vi är där, så när han för en gångs skull hittade något som han ville köpa kunde jag bara inte neka honom :) Det han hittade ser ni på bilden, ett gammalt element i ruffigt svart. Jag behöver väl inte berätta att det inte direkt är min stil, men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite fräckt! Vad tycker ni?

Tillägg: Mitt älskade loppisfynd från i söndags är nu färdigmålat! Det är litet, men så fint...


Hoppas att ni haft en riktigt fin dag!

Kram Jenny


Min mans lilla loppisfynd hamnade i övre hallen. Till vänster i bild syns vår Miranda i sin korg och om ni kikar riktigt noga skymtar ni mig och älsklingen på vårt bröllopsfoto :)

6 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Jag tycker det är coolt! Det är snyggt att bryta av med något lite annorlunda :)

Förstår det där med tiden och att fota annat än på dagarna nu är inte att tänka på. Men nu går vi mot ljusare tider och då kommer vi att kunna fota även på kvällarna! Underbart! :)

HA en fin kväll!
Kram Sofia

Vit dröm sa...

Håller med Sofia om att det är coolt :)
Är sååå nyfiken på vad du målat!
Ha en skön kväll
Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen!

Jag förstår dig att tiden blir knapp med det som du har nu , menar vardagen..
Blog och bloggar är roliga men det kan ta sin lilla tid! :)
Och du säker trött på kvällarna med och då ska man göra allt det där med tvätten mm..

Men jag njuter så öänge det varar..
Jag har förhoppningar att kunna vara hemma tills lilla Noel blir 3.
Ida ska börja på dagis till hösten, då blir hon 3...
Men man vet ju aldrig vad man har för vardag.
Just nu har jag ganska så mycket fast jag är mammaledig...
Vågar inte berätta hela sanningen ;)

Vilken häftig element ändå!
Den passade ju bra där och samtidigt lite kul att han också väljer nått som han faller för :)

Jag villl se mer av dig! :)
Kan inte du visa bröllopsbilden imorgon?
Jag orkar inte vänta tills din vän ska fota er! :)
Var inte så fe...

Men nu ska jag till köket och koka te och poppa popcorn .
Mina kvällsvanor.
Ganska så skönt att koppla av med en skål popcorn!

Ha en fin kväll och hoppas att du har haft en bra dag!

Kramar Sirpa

[ c o y o t e ] sa...

Hej..

Oo den var läcker !!
Fin fin blogg här med..

kram

Vitt för själen sa...

Halloj!!

Ja visst är det ett elände att fota när det är mörkt..trist som attan.
Elementet är coolt :)

Må så gott, kram Sophia

LOPPISLIV sa...

Jättecharmigt element maken din hittade, tycker det var en härlig kontrast mot det vita. Kram P