söndag 13 februari 2011

hopp och kärlek!

Hej!

Jag kikar in för att önska er en riktigt fin söndag! Jag är fortfarande lycklig över gårdagens roliga möte och är så nyfiken på resultatet.... Det enda som stör min lycka just nu är att vi verkar ha fått något typ av elfel i vårt lilla hus, vilket innebär att spis, tvättmaskin och tumlare är typ ur funktion. Inte idealiskt i en trebarnsfamilj om jag säger så! Men det löser sig säkert. I fredags sprang jag på säsongens första mårbackor. Underbart! För mig innebär deras ankomst hopp om våren. Och jag bara njuter av att gå runt och se på dem, där de står så vackert i fönstren, lite kärlekskänsla faktiskt :)

En fin söndag önskar jag er!

Kram Jenny




9 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Kikar förbi och önskar dig en skön söndag.

Vit dröm sa...

Ha en riktigt skön söndag och hoppas att elfelet löser sig:)
Mårbacka är så fint!
Kramar Anna

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att elfelet löser sig.Mårbacka är bara underbar.Ha en skön söndag.Varm kram Rita ♥

gamla skolan sa...

Underbar Mårbacka !! Hoppas att det löser sig med er el !
Önskar dig en skön Söndagsem .
Kramar // Susanne ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny

Härligt pelargoner :)
Visst är det vår . Hoppas att ni får ordning på det
med el felen.
Har en fin söndags kväll.

Kram Sirpa

Så Vitt Jag Vet sa...

Det positiva med utlottningen min är att man kommer till nya bloggar...
Blir alldeles nyfiken vad ni fotat... Sätter mej som följare av din blogg så att jag inte tappar bort dej... Skall läsa din blogg med bättre tid....
Det jag ser nu tilltalar mej.. LJuvlig blogg du har !
Kraam
Sanne

fröken knopp sa...

Huu, det där med elfel är inge roligt, hoppas att allt ska lösa sig!!

Ljuvligt med pelargoner, jag längtar!!

Varma Kramar Elin

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Jenny!
Vilka underbara pelagoner Lycka är det verkligen älskar dessa vackra blommor!

Roligt med fotografering spännande att se bilderna kan inte annat än bli bra

Hoppas ni får en jättefin alla hjärtans dag
Kram Tina!

Älskade pion sa...

Kikar in och önskar dig en bra Alla hjärtans dag.Kram Ulrika