måndag 27 februari 2012

Blått

Hej!

Det var bara ett par veckor sedan jag skrev att denna kommande vår kände jag inte så mycket för de blå tonerna som jag brukar, men det behövdes bara några dagar med solens strålar för att jag skulle börja längta efter blått igen:)) Så igår på loppisen spanade jag efter blått och hittade några kökshanddukar med ränder i en härlig blå färg. Jag väntar också på ett paket, med något blått i:) Blått har varit min älsklingsfärg sedan jag var mycket liten, sedan tröttnade jag några år men nu känner jag mer än någonsin för det blå. Tänk vad man ändrar sig hela tiden....

Hoppas ni har en fin start på den nya veckan!

Kram Jenny









6 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Jättefina handukar, jag har några liknande också, med blåa ränder på!! Just det blåa får mig att tänka på solsken och klarblå himmel och salta bad av någon anledning, faller också tillbaka till det hela tiden. Blått är flott brukar man ju säga...det stämmer!!! :-))

Kramen Paula

Vintage House sa...

Hej
Ja man ändrar sig verkligen hela tiden och ibland måste man ta bort det en stund för att sedan uppskatta det igen....
fin handdukar..
En bra start på veckan önskar jag dig.....
kram
sandra

Älskade pion sa...

Det är väll tur att man kan ändra sig lite ibland,skulle bli lite tråkigt annars.;)Kram ulrika

Ardisia sa...

Ojojoj vilka fina fynd du gjort de sista gångerna!!

Jag har inte varit på nån loppis på all evigheter. Måste ta mig i kragen :-)

Ha en fin vecka, kram
Mia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny!

Jätte fina handukar.
Jag har oxå liknande med blått monogram.
Hopppas att ni har haft en bra helg ;)
Det är klart att du eller ni är välkomna att kika in här ni blir mer klara ;)
Vi eller jag hittade en kakeugn i närheten av er ;)

Ha en fin måndag! Fina du !

Kramar Sirpa

Lilla Lycksta sa...

Ljuvligt fina handukar du fyndat. Jag förknippar den blå färgen med sommar och sol, gärna med mycket vitt. Ha en fin kväll.

Kram Camilla