söndag 12 februari 2012

Sköna söndag och underbart linne

Hej!

Sköna söndagen är här! Och den vecka som kommer ser jag extra mycket fram emot för på torsdag går jag på sportlov och på fredag åker jag och mina bröder på utflykt. Mysigt! Igår städade jag hela huset och tvättade plädar, filtar och kuddfodral, känns fräscht. I veckan anlände också underbara linnelakan från H&M home, som jag har längtat! Idag blir det lite mer hemmafix och en lång, skön promenad.

Hoppas ni har en skön söndag!


Kram Jenny























10 kommentarer:

Vintage House sa...

så härligt fint och fräscht:)
låter som en mysig vecka...
ha en skön och härlig söndag
kram
sandra

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fräscht och snyggt.Låter som en mysig vecka.Ha en in söndag.Kram Rita ♥

Vit dröm sa...

Så fint och snyggt! Vad roligt att ha så mycket att se fram emot :)
Ha en skön söndag!
Kram Anna

Tinas bo sa...

Snyggt och fräscht!!

Låter som en härlig vecka!!

Kram Tina

Norregård sa...

Superfint!!

Kram Malin

Dortesjs sa...

super flot ælsker hvidt

Vitspets sa...

Åhh såå fint ...
Kram Karina

Solgården sa...

att hm har sånna fina lakan, är dom i rimligt pris?
Jätte fina verkligen!

Lantligt i vitt sa...

Underbara sovrum!! Urfina var dom även i vitt!! :) Är super sugen på sådana jag med!

Jättefina kviltar du hade på sängen med.. har lagt undan något liknande i en lantbutik här hemma så jag har första tjing när dom kommer till butiken igen :)

ha en fin ny vecka!
Varm kram Sofia

lotta sa...

Det ser jättemysigt ut med de vita sängkläderna. Hoppas att utflykten blir bra! Kram Lotta