söndag 19 februari 2012

Hotellhelg och stumpastake

Hej!

Oj, vilket uppehåll det blev! Inte alls meningen... Vi har nyss kommit hem från en mysig hotellövernattning på Ronneby Brunn. Där har vi firat min fina pappa som imorgon fyller 60 år.  Som alltid är det så härligt att komma bort men alldeles underbart att komma hem igen:) Idag snöar det igen, så det blir innemys med sprakande kakelugn och massa tända ljus.

Hoppas ni har en fin söndag!

Kram Jenny




Min fina stumpastake har hittat hem igen efter något år hos min bror :) Jag har inte haft den framme på några år, men nu känns den rätt igen.




























7 kommentarer:

Lantligt i vitt sa...

Hej Jenny!

Så härligt att få bo på hotell och rå om sig lite :)

Du har det för fint!! å härligt att kunna elda.. så mysigt!!

Jättefin stumpastake :))

ha en fortsatt mysig söndag!!
Kramar Sofia

Maria sa...

Va gott med att bo på hotell...och hotellfrukost :)
Önskar dig en fin söndag och bra start på veckan. Kram Maria ♥

fröken knopp sa...

Så skönt att du är tillbaka..:) O visst längtar man hem när man är borta, härlig känsla när amn kommer innan för dörren o kan vara sig själv igen..!!

VarmaKramar Elin

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Sååå vackra!!

Ha en fin söndag
Kram Tina

LissasVita sa...

Ja alltid välkommet med ett avbrott i vardagen och lika välkommet att komma hem igen....visst är vi underliga....Kramen Lisbeth

Anonym sa...

Å så fina bilder. Jag gillar verkligen din blogg. Alltid lika trevligt att titta in.
Ha det bra på söndagskvällen de timmar som återstår.
AC

Vintage House sa...

Låter riktigt skönt och ljusstaken passar perfekt....
kram
sandra