onsdag 29 februari 2012

Onsdag och något blått

Hej!

Onsdag idag och det blir en dag hemma för mig och barnen. Clara och Lova har haft en tråkig magsjuka, som jag inte ens orkar nämna här... Nog om sjukdomar. Nu vill vi ha vår och sol och värme, eller hur? Och blått vill jag ju ha och idag får ni se en liten, liten blå detalj i vårt sovrum. Jag vill också tacka för fina kommentarer som jag får, jag blir så glad. Igår fick jag en så fin kommentar som gick rakt in i hjärtat på mig. Tack Maria, du förgyllde min dag!

Hoppas ni får en fin onsdag!

Kram Jenny




Ljuvliga lavendelkuddar från Himla (Julias vita drömmar)










6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Åh vilka härliga små kuddar! Men hualigen för sjukdom, hoppas de små blir bättre snart!
Kram Anna

Vintage House sa...

hej
så härliga små lavendelkuddar doftar underbart i ert sovrum...
fy för magsjuka...
ta hand om er
kram
sansdra

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Jenny !

Usch hoppas att ni kryar på er snart !!
Ingeng kul med magsjukan.
Hoppas att ni andra klarar er !

Vilka fina lavendelkuddae. härliga blåa nyanser och gillarvså mycket Himlas textiler.
I linne tyg .

Jag har legat i natt och funderar på allt ;)
Börjar bli nervös för morgln dagen och för gjutningen.
Det är ju ingeng liten grund som vi gör...
Och inne i ett gammalt hus...
Tankarna om köket snurrar runt aom bara den.
Hur vi ska göra,vad ska vi ha för kök mm...
Hittade ett fint på Ikea med.

Önskar er trots allt en fin onsdag! :)

Kram på dig

Vita Paradiset sa...

Hej!
Jag har sett de där kuddarna på juliasvitadrömmar, supersöta! Du har så fint och hem! Jag tycker ditt hem är så vackert harmoniskt, jag önskar ibland att jag kunde ha lite mer enkelt och sparsmakat men det hamnar ändå en massa saker när jag inreder för det är sdan jag är :-) Du ger mig massor av inspiration och jag läääängtar så efter dina inlägg! Fy för att barnen är sjuka, det är det västa som finns och se dem så hjälplösa! Hoppas de är på bättringsvägen!
Många kramar Maria i vita paradiset

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

God Morgon!
Hoppas att ni är på bätringsvägen!
jag läste att februari är den värsta sjukmånaden statistikt på hela året och det kan nog stämma..har massor av tidsavbokningar på jobbet för att folk är sjuka ..tur att det är MARS snart va;) Vilka supersöta lavendelkuddar du inhandlat..hoppas dom doftar lika gott!
Ha det så gott!
Kram Gabriella

Anonym sa...

Härligt att vi får förgylla varandras dagar!! Kramar! /Maria