onsdag 8 december 2010

Hej!

Idag har jag och lilla L träffat min bror för en supermysig frukost på ett fint litet fik. Vi brukar ses där varje onsdagförmiddag och det är alltid lika mysigt. Tack E för en urtrevlig förmiddag! Även när julen närmar sig, känner jag ständigt för att ändra och plocka om här hemma. Så det är inte alldeles säkert att "julpyntet" får vara kvar där det först hamnade. Igår fick mitt lilla bord i vardagsrummet en liten makeover  och nu har husets enda tomte (förutom barnens söta små nissar på deras rum) fått ta plats på bordet tillsammans med en superfin lykta från Bettys och mina ljusburkar. Jag älskar Mailegs nissar och skulle gärna ha fler! Men det får nog vänta till nästa år.

Vi hörs!

Kram Jenny




1 kommentar:

moster L sa...

Hej J.!

Skönt att höra att ni alla är pigga och kan mysa i ert fina hem.
kram moster L