onsdag 15 december 2010

värmande present

Hej!

Onsdagar är favoritdagar för mig för då träffas jag och min älskade bror på världens mysigaste fik! Där äter vi frukost och bara pratar och skrattar en lång stund. Underbart!
För några veckor sedan var min man i Litauen med jobbet och kom hem med världens underbaraste present; ett par supergosiga sockor! Helt i ull är de och till en bråkdel av priset de kostar här hemma fick han dem. De hänger på under större delen av min vakna tid just nu, vi har verkligen kalla golv nu på vintern. Enda sedan jag fick dem har han dessutom tjatat om när jag tänker visa dem på bloggen :)) Så kära J, här är de nu! De ligger på min fina kista i vårt sovrum. Imorgon ska jag visa något superfint som kom med posten idag!

Ha det bra!

Kram Jenny


3 kommentarer:

Anonym sa...

han är allt bra go din J som tänker på sin fru när han är ute och reser så att du slipper frysa om fötterna .
Kram moster L

Industri house sa...

Verkligen jättefina strumpor!kan tänka mig att dom är helt underbara att ha på sig nu när det är så kallt som det är!Må så gott,kramisar jessica.

Sofie sa...

Superfina sockor! Han är bra på presenter min bror :)