torsdag 16 december 2010

snöyra

Hej!

Här har vi värsta snöyran! Idag vill man mest hålla sig inne, men idag ställer jag upp som lite "taxi" för min dotters förskoleklass räkning. Men när jag hämtat hem mina godingar senare så stannar vi inne resten av dagen! Nog om det, igår anlände ett paket från den ljuvligaste av nätbutiker "Julias vita drömmar". Idag får ni se en av sakerna som fanns i paketet, ett superfint organzahjärta från Walther & Co. Min J kommenterade det hela med ett: "Jaha, ett sånt där lantligt hjärta till..." Ja, ja män har ju inte riktig koll ibland, eller hur? :)) Jag bara älskar det iallafall och det kommer att sitta framme lååångt efter jul. Nu sitter det i hallen och pryder sin plats :)

Ha det gott!

Kram Jenny



1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättefina saker. Man kan ju inte få för många hjärtan inte.

Jag gillar verkligen Julias vita drömmar med. Bra service och en fin butik

Kram Teres