torsdag 3 mars 2011

Inspiration



Det ljuvliga magasinet på min älskade kista...



...i vårt sovrum.


Hej!

I det senaste numret av ljuvliga Jeanne dárc living fann jag massor av ny inspiration! Jag tycker alltid att det magasinet är bra, men ibland passar det inte min stil helt. I detta numret fanns det mycket som tilltalade mig, mer rent och avskalat. Och när man har läst och bläddrat en bra stund, är de så vackra att bara ha och ligga framme som dekoration.

En fin torsdag önskar jag er!

Kram Jenny

11 kommentarer:

Tina sa...

Ska be mannen köpa med sig den hem, skulle sitta bra med lite nytt nu..jag har börjat tröttna på för mycket rysch pysch. Gillar mer avskalat och rufft, så den blir nog bra.
Sista dagen hemma äntligen. Ska mycket att längta tillbaka till jobbet, men det är ju fredag imorgon.

Kram Tina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Vännen!

Vad fina bilder du visar.
Ni har så fint,lung och vilsamt vackert hem !

Tack för alla rara hälsningar hos mig!
Jag håller på att städa och plocka och snart borde jag börja baka för att gästerna ska nåptt gott till fikat! :)

Jag fick ta en paus.
Med städandet.
Skar mig så illa på min älsklings vägg lykta som jag har spräckt glaset men det går ändå att använda.
Men man måste puttsa ypp dom och då skar jag mig...

Det där med mitt köksgardin, jag gillar dom jätte mycket . Har sytt dom men antingen buter jag till med ett monogram vita med blått eller sen tar jag dom andra med glasringen men byter bara det röda till vitt linnetyg!
Dom där var mina julgardiner :)
Inga jultomtar här inte :)

Ha en fin dag!

Kram Sirpa

linda sa...

Hej Jenny! Vad fin din blogg är, och vad fint repotaget var i Magasinet. Tack snälla för att du sa att Änglabacken är ett bra shoppingställe. Kram Linda

Unknown sa...

Den måste jag kila iväg och handla. Jag har faktiskt fått min lokala icahandlare att ta hem den. Så jag vågar nog inte köpa den någon annanstans:)

Håller med dig det är inte alltid min still heler, faktiskt ganske långt bort.

Kram Anna

Marie sa...

Köpte tidningen igår, men har inte hunnit läsa den än. Får bli till helgen!

Trevlig kväll!
Kram Marie

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Jenny!
Hoppas din dag varit bra,har haft en sån där städ o bakdag min älsta dotter har fått feber
känns som vi varit sjuka halva vintern.

Bara älskar den där tidningen så mycket inspiration.
håller med att dom är även vackra att bara titta på måste köpa det senaste

Ha en fin kväll
Kramis Tina

Vitt för själen sa...

Håller med. Tidningen är så vacker att den gärna får ligga framme..

Imorgon är det fredag..jösses vad fort det går! Ha en underbar helg, kram Sophia

Vita små hjärtan sa...

Så fint, med fin läsning!
Kram Agnetha

Jenny sa...

Hej Jenny!
Ja, visst är det så, att ibland passar det och ibland inte, så är det ju med alla tidningarna. Jag ska också köpa en inspirationstidning i helgen, får se vilken det blir ;)
Ha en härlig fredag, kram Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Jag har aldrig läst den tidningen. Kanske borde ta en titt någon gång. Min favorit är Lantliv. Fin som dekoration blev den i alla fall :)

Jag önskar dig en härlig fredag!
Kram Sofia

vitadrömmarobusigabarn sa...

He
Önskar dig en jättemysig helg
Kramis Tina