söndag 20 mars 2011

Vårsol!

Hej!

Idag strålar solen! Så underbart, hade jag varit lite piggare hade jag tagit med mig kaffekoppen ut. Men jag får njuta av solljuset från fönstret istället :) Ska våren äntligen komma nu? Jag hoppas, hoppas.... Jag får en sådan längtan till att plantera och göra fint i trädgården. Men så länge får jag nöja mig med att pyssla lite här inne. Idag har jag känt mig lite piggare och började genast ta tag i tvätt och annat. Jag hade tydligen till och med så mycket energi att jag har plockat om lite prylar här hemma :)) Så typiskt mig! Nu får jag nog ta det lite lugnt resten av dagen, så att inte sjukan får grepp om mig igen :) Idag är det kökets prylar som fått sig en liten "ommöblering", så idag bjuder jag på lite detaljbilder från köket.

Hoppas ni har en riktigt fin söndag!

Kram Jenny








13 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Så fin den där sumphållaren är i keramik. Svåra att få tag i tror jag, speciellt om man vill ha riktigt gamla.

Kram Teres

Villa Vinkelhaken sa...

Ha en skön söndag!
Kram Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, nu tror jag faktiskt att våren är här på riktigt :)

Hoppas att du snart är helt frisk igen!

Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
Kram Sofia

gamla skolan sa...

Så fina och charmiga köksprylar !! Ja , idag skiner äntligen solen , jag har suttit ute med min kaffekopp en stund i solen , så skönt !
Krya på dig !
Kramar // Susanne ♥

Anne Lorys sa...

Simply beautiful images!
You have such a lovely blog, so happy to have found you.

Have a wonderful Sunday,
Anne

Ardisia sa...

Oj vilka vackra saker! Hela din blogg är helt underbar! Jag lägger dig i min blogglista så jag inte tappar bort dig :)

Fy för sjukdomar säger jag! Vi har varit sjuka i stort sett hela året :/ Hoppas du blir frisk snart=)
Kram Mia

Vit dröm sa...

Hoppas du snart känner dig bättre och kan gå ut och njuta av solen;)
Många kramar Anna

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja nu längtar jag oxå efter vår.... Vi har 120 cm snö på vår altan ännu och vi är i södra Finland ! Men nog måst det ju snart bli varmt !
Ha det bra och samla krafter !
Kraam
Sanne

Cilla sa...

Håller tummarna så för att våren är här..
Vilka vackra bilder..
Trevlig kväll / Cilla

Vita små hjärtan sa...

Jättefina läckra detaljbilder på massa fina saker.
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Unknown sa...

Idag har det varit härligt men jag vill ha ännu varmare så det tar lite på snön.

Vilka fina saker du visar, vill ha alltihop:)

Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ville bara önska dig en fin kväll:)
Fina bilder:)

Kram Susanne

LOPPISLIV sa...

Visst har det varit härligt väder i helgen, man har kunnat vara ute i trädgården lite också, underbart! Ohhh så mycket fint, de små sås skålarna är ju bara för söta. Ha en fin måndag. KRam Paula