onsdag 2 mars 2011

Samling

Hej!

Redan onsdag! Den här veckan rusar fram tycker jag... Igår hade jag en lång, men trevlig dag i Malmö. Idag är det vanligt jobb som gäller igen. Jag har upptäckt att ganska många av mina favoritsaker här hemma växer i antal och blir till små samlingar;)) En sådan sak är mina ljuvliga ljuslyktor av keramikern Maria Holmberg. Häromdagen anlände ännu ett paket från "Julias vita drömmar" innehållande en underbar liten lykta. Den har nu hamnat i sovrummet, de övriga tre står just nu i vardagsrummet;) De är så fina...

Hoppas ni får en fin onsdag!

Kram Jenny





Just nu står den på mitt nattduksbord



Jag valde texten "Sov sött"



Nu kommer jag nog att sova extra skönt, eller hur? ;)

7 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja det tror jag nog att du kommer göra;)
Ha en fin dag!
Många kramar Anna

Hildas hem - Sofia sa...

Du kommer att sova jättegott när den står brevid sängen :)

Ha en härlig dag!
Kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon :)

Det gör du säkert.
Dom är så fina samma stil som på västergårdens saker.
Tänk det är redan onsdag. Hjälp.
Jag måste sätta fart här hemma. Städa och baka.
Våra kära vänner, Tina med familjen kommer till helgen.
Och jag hoppas att vi är friska.
Marie har öppert igen .

Det du sa om att vi hinner, ibland känner man att man inte hinner någonting man jag har fuskat lite nu
några nätter och målat...

Men nu måste jag vidare.
Ha en fin onsdag

Kram Sirpa

LOPPISLIV sa...

En liten ljuslykta vid nattduksbordet ser ju jättecharmigt ut. Nu sover du säkert himla gott :-)) Supersöta är det också de små lyktorna. Kram P

Tina sa...

Jaa det tror jag också att du kommer att göra.
Så gullig liten skål, jag lägger till dig på min lista. Tycker så mycket om din blogg..

kramis Tina

Lilla Lycksta sa...

Jättesöta är de där smålyktorna. Visst kommer du att sova sött :)
Ha en fin fortsättning på veckan. Nu ska jag kika mer här på din blogg, finns så mycket inspiration.

Kram Camilla

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Fint med texten på lycktan
roligt när man kan samla på vackra saker

Roligt med paket alltid lika spännande med
nått nytt.

Ha nu en mysig onsdagkväll
Må så gott
kram Tina