onsdag 30 mars 2011

Vårljus!

Hej!

Visst är det underbart med dessa härligt ljusa kvällar som vi har nu? Så härligt! De senaste dagarna har jag inte haft en minut över till bloggen. Ibland räcker inte tiden till allt roligt som man vill hinna med, man måste ju sova lite också;) Kvällen igår var trevlig och det blev en hel del fina kläder till barnen, ska visa så fort de kommer. Jag satsade på en underbar färg, petrol, till alla tjejerna. Jag tycker det är fint att syskonmatcha lite. Det blev klänningar och tunikor och annat fint i denna ljuva färg. Ikväll ska jag och min 6-åring C åka in till Växjö och handla lite presenter till pappan i huset som snart fyller år och så ska jag försöka kika runt till er andra.

Hoppas ni får en fin kväll!

Kram Jenny




10 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Så blir det ibland, man kan inte hinna med allt;)Familjen och sin egen hälsa är viktigast. Man ska ALDRIG stressa.
Kramkram / nettan

Tina sa...

Petrol är en av mina favoritfärger, köpte en top på H&M häromdagen. Det kommer att bli tuffa tjejer det...
Ibland räcker inte alla 24 h till på dygnet men nu är du ju här och det är kul!

Må så gott kram!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Lycka till att handla presenter.
Vad kul med partyt. Dom hade ju så mycket fina kläder :)
Jag vill ha massor och mycket fint hittade jag till lilla Noel på Zara.
Fina bilder igen, jag känner det samma att jag har haft lite svårt att hinna med bloggen medans man försöker få lite ordning här hemma efter det att jag tömde arbetsrummet.

Ha en fin kväll!

Kram Sirpa

Ps... nu ska jag mysa med mina stora barn, båda är sjuka :(

Industri house sa...

Håller helt med dig om att det är så mysigt att kvällarna är ljusa länge nu, man bara njuter. Visst är det en mårbacka pelargon du har där? Glad blir man när man ser dom vackra blommorna :) Ha en riktigt mysig kväll, kramkram jessica.

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, de ljusa kvällarna är helt underbara. Det är liksom nya möjligheter som plötsligt öppnat sig och man kan vara ute. Härligt! :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

rustik charm sa...

hej Jenny.
Ja visst är det härligt när kvällarna blir ljusare o ljusare. Man får sån energi, vill göra massa saker:)
Fin pelargon.
Ha en härlig dag.
Kram Kristina

Madame Edith sa...

Håller med, så skönt med ljusa kvällar!

Ha en bra dag/M

Älskade pion sa...

Visst är det härligt att få shoppa loss lite ibland,me like.;)Tack för dina söta kommentarer inne hos mig.Kraaaaaaaaaaaam Ulrika

Fröken Fräken sa...

Ja, jag har inte hunnit vänja mig vid ljusa kvällar än. Kan inte riktigt fatta att klockan snart är 17 och solen lyser för fullt! Härligt!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Visst är det härligt att det är ljusare o piggare blir man!

Vilka fina bilder du visar åh så fint med pelagonen.

må så gott
kram Tina