fredag 27 januari 2012

Barns glädje och tankar

Hej!

Fina fredagen är här. Detta har varit en omtumlande vecka och många tankar rör sig i mitt huvud just nu. De senaste dagarna har jag inte haft någon lust att blogga och därför har det varit tyst här. Bilderna nedan fotade jag i helgen då en hel del snö just fallit. Mina älsklingar kastade sig ut och gick fullständigt upp i detta vita, härliga. Jag tycker barns sätt att så fullständigt gå in i något är avundsvärt och jag undrar var den förmågan tar vägen när vi blir vuxna.

Hoppas ni har en fin fredag!

Kram Jenny



















3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Vilka härliga bilder från dig !
Visst har du så rätt i det hur barna har sitt sätt att vara. och när man stöter på mindre roliga saker så kan man se på ett barn och tänka att dom har inga såna bekymmer än ...

Hoppas att ni har det bättrw nu.
Här är det ockaå berg och dalbana...ingen kul :(

Men man kommer väl på bena igen. så trist bara !

Önskar er alla trots allt en fin helg ! Ta hand dom er ! Kramar Sirpa

Vit dröm sa...

Men vännen då! Hoppas ni får en fin helg iaf! Massa kramar till dig!

Vintage House sa...

Hej
låter som en jobbig vecka.
vilka härliga bilder och det är synd att man på något sätt tappar den glädjen.....
Ta hand om er och ha en mysig helg
krma
sandra