tisdag 3 januari 2012

Snett och vint

Hej!

Idag ska vi träffa min kära bror och till kvällen blir det biobesök, mysigt! I övrigt blir det en lugn dag hemma. Senare idag visar jag något som vi fixade igår kväll. Det ska bara bli tillräckligt ljust för att fota först:))

Hoppas ni får en fin tisdag!


Kram Jenny












 Sneda och vinda bilder från mitt vardagsrum idag:) Valvet som skymtar ut mot köket ska bort när köksrenoveringen kommer igång, i övrigt känner jag mig ganska nöjd med vardagsrummet.

7 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, å vad spännande vad ni hittat på :)
Ja du lite snett blir det när man fotar,,, undrar varför, hihi.
Ha det så gott
kamkram<3nettan

Älskade pion sa...

Lite snett är inte lett.;)Fina bilder,hoppas att du får en bra dag.Kram Ulrika

LOPPISLIV sa...

Så vackert du har det!! Spännande att få se vad du fixat till nu.
God fortsättning!! KRaaaaam Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny !

God fortsättning ;)
Ska bli kul att se vad du har fixat.
Mysigt med såna dagar!
Gick det bra på bio med Lova sist?

Så fint du har det.
Jäte fint från Julias . visst är jopparna så fina.
Ha en fin dag!

Kramar Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen !

Nu har jag vilat en stund...skönt med det att kunna krypa ner under täcket och lyssna på blåsten.
Har svårt att sova men så skönt att bara koppla av.
Nu ska vi baka lite chokladrutor:)
Vi är hemma med hela familjen än denna veckan.
Dom stora har kompisar....

Det är klart att vi kan gå tillsammans;)
Tänkte på det jag med....;)
Det blir nog flera som kommer och denna gången ska jag gå utan barn;)

Ha en fin eftermiddag/kväll !

Kramar Sirpa

ps...ligger i sängeng med dom små medans jag hlr A att jobba där nere;)
Lite taskigt eller hur? ;)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Ljuva ting Du har det så fint
I ditt hem
Vad roligt att renovera köket
Ha en jättefin tisdag kram kram

Anonym sa...

Lille Weiß hat gesagt.....

Super schöner Blogg!!!

Liebe grüße aus Germany

Von Monika