söndag 29 januari 2012

Fina fynd!

Hej!

Jag är alldeles lycklig över dagens fynd! Precis vid öppning anlände jag och bästa S till Östregårds antik- och loppis i Moheda. En underbar, stor vit skål var dagens bästa fynd. Fina enkla örngott i bästa linnekvalité, fina silverbestick, linnehanddukar  och en zinkbytta fick också följa med hem. Det sista fyndet sparar jag tills imorgon och visar då :))  Jag är också ganska säker på att jag stötte på några bloggisar, Anna (My lovely things) och Malin (Lantliv i Norregård), visst var du väl där, Malin? Jag vågade dock inte hälsa:))

Hoppas ni har en fin söndagskväll!

Kram Jenny














7 kommentarer:

Carita sa...

Sådana härliga saker man kan fynda på loppis!!! Undrar dock om fler såna arrangeras i Sverige vintertid, men kanske jag bara inte känner till alla (?) de som ev. också arrangeras i Finland.

LOPPISLIV sa...

Ja visst ja, det var ju idag som de hade öppet på Moheda. Hade skrivit i almenackan att jag ville dit, men det glömde jag helt bort :-)) Nu får man vänta till våren då de öppnar igen...ja ja nu gjorde jag ju små fynd här i närheten istället!!

Fina fynd du gjorde, söt skål!!

Kraaam Paula

Vitspets sa...

Vilka fina fynd ...
Kram Karina

Ewa`s Galleri sa...

Vilka härliga fynd
Ha en skön kväll

Norregård sa...

Hej Jenny!

Visst var det jag, du skulle kommit fram så klart!! Synd!
Jag träffade Anna & Sandra oxå:)

Men vad mycket folk...trodde inte det skulle vara det nu! Jag tröttnade ganska fort kan jag säga...
Vi hade ett ärende till Växjö så det var därför jag passade på:)

Kram Malin

Vintage House sa...

Hej
Då vet jag vem du är:)
Tror att Anna sa till dig vilken härligt skål du hade hittat och jag stod 2 personer bakom dig:)
kul att nästa träffas skålen är underbar....
kram
sandra

Lantligt i vitt sa...

Hej Jenny!

Hihi vad roligt att ni "nästan" träffades i idag på loppisen!!

Man kan ju aldrig låta bli vitt porslin.. och skålen var ju superfin!! Mycket fint du hittade. Själv köpte jag en soppterrin (som jag hade reserverat) och så hittade jag en docksäng! men har dock ingen dotter.. hoppas jag får det en dag hihi!

Hoppas du får en bra start på veckan imorgon!
Varm kram Sofia