fredag 6 januari 2012

Min trälåda

Hej!

Ännu en ledig dag att se fram emot! Jag funderar på att plocka ner adventsstjärnorna idag och det skulle allt behöva städas lite också:) Clara ska på kalas och sen blir det övernattning hos bästa vännen F.  Men allra mest ska vi nog bara mysa och vara tillsammans. Jag ska försöka njuta av de sista lediga dagarna innan vardagen drar igång på måndag.

Hoppas ni får en fin dag!


Kram Jenny















Även min trålåda på matbordet har fått lite förändring i form av ljuvliga vita ranunkler i gamla apoteksflaskor. Till sommaren blir det nog små buketter av sommarblommor istället, roligt när man kan förändra efter årstid.

12 kommentarer:

katha´s kortmakeri sa...

Vilken vacker trälåda på matbordet den riktigt lockar till förändring.

Ha en fin dag!
Kram Katha

Villa Vinkelhaken sa...

Jättevacker trälåda och vad fint det var med de vita ranunklarna! Gillar även dina vita kuddar i bakgrunden! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Älskade pion sa...

Verkligen vackert.Ranunkel är ju såååå fina.Ha en skön dag,kram Ulrika

LOPPISLIV sa...

Fin låda och vad vackert med krispiga vita ranunkler, den finaste blomman som finns. Ja här har jag plockat hela förmiddagen, nu har julsakerna åkt ner i kartongerna igen, känns nästan härligare att plocka bort julen än det är att sätta fram den :-))

Ha en fin dag. Här ser ut att bli en solig dag, härligt!!! Kraaaam Paula

Annas hjärtan sa...

Vilken fin blogg du har, lägger genast till den i min lista! Kram från Anna

Inka sa...

Vill önska dig ett underbart nytt år 2012.
Så vackert du gjort på bordet.Där blev jag riktigt inspirerad vill jag lova. Har funderat så länge om jag ska göra skivan på köksbordet trärent också. Och ranunkler...älskar de så mycket. vackrare blommor får man leta efter.

Kram på dig

Inka

gamla skolan sa...

Så fina bilder !! Härligt med vita ranunklar . Önskar dig en riktigt fin helg !
Kramar // Susanne ♥

fröken knopp sa...

Så vackert!!

Roligt att han blev inspirerad..:) Näst ni har vägarna på detta håller är så välkomna hit, om ni vill förstås..:)

Kramar Elin

Lantligt i vitt sa...

Åh.. vad jag tycker om din trälåda jenny!! Och ditt köksbord!! Det blev jag nyfiken på :)) Tror inte jag sett det förr så man får se hela någon gång!

önskar dig en fin helg!
kramar Sofia

LissasVita sa...

Ja ...så många fina tema du kan ha i den...Kramen Lisbeth

Vintage House sa...

Hej
Enkelt och vackert mer behövs inte....
ha en mysig helg....
kram
sandra

Vitspets sa...

Gillar din trälåda .
Ha en mysig kväll ...
Kram Karina