söndag 8 januari 2012

Några små loppisfynd!

Hej!

Det blev allt några små fynd under dagens besök på Östregårds i Moheda. Några linnehanddukar och ett sött litet förkläde blev dagens skörd. Det var galet mycket folk där ute och det gör alltid att jag tappar lusten lite, det blir bara trångt och svårt att komma fram. Men, alltid trevligt med loppis! Jag träffade söta Elin där också, dagen till ära var jag klädd  i träningskläder och en mössa nertryckt, hon var lika söt och fräsch som förra gången jag träffade henne:)) Kul att ses igen Elin! Imorgon är det dags för jobb igen, så det blir nog ett bad och en tidig kväll.

Hoppas ni har en riktigt fin kväll!

Kram Jenny




Ett sött litet förkläde för 20 kr.





Fina detaljer.










Linnehanddukar helt i vitt. Den gamla korgen fyndades för några månader sedan och har därefter målats vit av min söta man:)









5 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Fina loppisfynd,Håller med dig inte lika roligt när det är fullt av folk och man får trängas
ha en skön söndagkväll

fröken knopp sa...

Ljuva fynd du sprang på, vet du vad?? VI kunde inte ens stänga bakdörren till bilen när vi åkte hem , så det blev en blåsig väg hem.:)

Så mysigt att träffas!! :)

Kramar Elin

Vitspets sa...

Vilka fina loppis fynd ...
Kram Karina

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh vad kul med loppis!!! 20 kr för ett förkläde! Vilket fint fynd!

Kram Jennie

Johanna Stålros sa...

Härliga fynd!!! Kram Johanna