måndag 9 januari 2012

Inspiration

Hej!

Idag är det åter dags för jobb och barnen ska till skola och förskola. Men jag har verkligen njutit av lovet och samlat energi och kraft, precis som jag hade lovat mig själv, så det känns helt okej. Efter min lilla loppisrunda igår fylldes jag av inspiration och kökshyllorna fick sig en omgång:)) Mycket plockades bort och en del saker bytte plats, jag gillar förändring även om den är liten:)) Igår var ni många som kikade in här på bloggen, roligt!

Hoppas ni får en fin dag!


Kram Jenny




Sådant jag fortfarande gillar:) En gammal silverborste och en kjol med brodyr och spets.





Och en gammal väckarklocka, härligt sliten och charmig.

10 kommentarer:

Älskade pion sa...

Åhhh,den där gamla klockan skulle man vilja ha.;)Härligt när man får lite ny inspiration.Ha en fin dag.Kram Ulrika

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen! Ja visst är det skönt att komma in i rutinerna
Igen:) utvilad och full av energi mot våren;)
Ha en skön dag!!
Kramkram<3nettan

LissasVita sa...

Dessa gamla vackra ting som talar till oss ...Kramen Lisbeth

Lantligt i vitt sa...

Hej Jenny!

Men visst är det skönt då vardagen har rullat igång igen?? Man kommer som av sig alla rutiner och dagvild som bara den blir jag också .. hihi :)

Fina ting du visar idag!

Önskar dig en fortsatt underbar dag!
Kraam Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny !

Vilka härliga fynd ! :)
Kul när man fyndar.
Lilla förklädet var ju jätte söt.
Hur har dom öppet på Moheda nu på vintern?
Skulle vara så kul att få åka dit !;)

Å andra sidan kanske det blor billigare att stanna hemma;)

Ha en jätte fin start på det kommande veckan!!

Kramar Sirpa

Anonym sa...

Åh så vackert du har det;) den där klockan är helt underbar.
Hoppas du haft en bra dag

Vit dröm sa...

Den där klockan var ritkigt snygg! Hoppas du har en bra dag!
Många kramar Anna

Vitspets sa...

Du viser oss såå mycket fint ...
Ha det såå gott !
Kram karina

Marie sa...

Här har vi också återvänt till jobb, skola och förskola idag, kändes helt ok efter ett långt och härligt lov.

Så fina bilder, väckarklockan är underbar!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Solvejfire sa...

Hvor er dit hjem bare skøn, gennemført og enkelt :) og så fine ting du har:)
Jeanett