måndag 21 november 2011

Advent i vardagsrummet

Hej!

Vardagen är här igen och helgen är över för den här gången. En hel del blev uträttat i helgen, så jag känner att jag har koll på läget inför advent. Idag får ni se bilder från vårt vardagsrum, som har blivit lite pyntat inför advent.

Hoppas ni får en fin start på veckan och tack till alla er som tittar in hos mig!

Kram Jenny



Här står jag i köket och fotar in i vardagsrummet.




Den älskade kakelugnen.




En minigran i en enkel glasburk vid kakelugnen.

3 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Så fint
Tittar in o önskar en fin dag
Kram Tina

Norr om Köpenhamn sa...

Så fint du har gjort det. Enkelt och vackert!!
Själv har jag börjat julpimpa lite på ovanvåningen idag. Så himla mysigt :o)

Ha en skön måndagskväll!
Kram
Ulrika

Anonym sa...

Så mysigt. Visst är det enkelt men vackert med en gran i en glasskål;)

Önskar dig en härlig kväll