söndag 13 november 2011

Söt!

Hej!

Jag har sååå svårt för att vara sjuk:)) Har bara vilat korta stunder idag, fast jag vet att jag borde. Trots lite sjukdom, måste vi ju ha något extra gott till lunch idag på fars dag. Fläskfilé i lingonsås med klyftpotatis och kladdkaka med hallon och vispgrädde fick det bli. Inte dumt alls , även om jag bara kunde äta ytterst lite:) Måste bara visa något sött jag hittade till lilla Lova igår, en så söt kjol. Den får nog hänga på under julfotograferingen.

Nu ska jag försöka vila lite!

Ha en fin söndag, hörs i kväll igen!

Kram Jenny



Är den inte söt?




Ett fynd för 129 kr, H&M.

5 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Åh den är ljuvlig har en likadan till min
Maja!!
Önskar dig en mysig söndag
Vilken god mat ni åt
Kram Tina!!!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Glömde säga krya på dig
Ta hand om dig
Kram kram

Isabelle sa...

Åh, vilken fin blogg du har! :-)

P.S Var med och tävla om ett julpaket hos mig!

Lotta sa...

Oj så fin och söt liten kjol!!! Kram Lotta

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättesöt liten sak!!!
Usch Halsfluss fy blä va tråkigt ...
Hopppas du piggar på dej snart!!!
Kram Lotta