onsdag 23 november 2011

Tack!

Hej!

Jag vill börja med att tacka för de fina kommentarer som ni lämnar efter er! Jag blir så glad. Jag var vaken cirka 10 minuter efter att barnen hade somnat igår, men ikväll ska jag försöka kika runt till er alla:) Jag fick en fråga igår om vilka ämnen jag är lärare i. Svaret är att jag är lärare i svenska och engelska och just nu är jag inne i en intensiv period med utvecklingssamtal om kvällarna. Det är väldigt roligt att träffa elever och föräldrar, så jag har inget emot det. Enda nackdelen är att det blir långa arbetsdagar. Ikväll är planen att hänga upp ännu fler vita pappstjärnor i fönstren, om jag inte somnar i soffan igen förstås:))


En riktigt fin onsdag till er! 


Kram Jenny



Från köket och ut i hallen.

3 kommentarer:

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jag kan tänka mej att det är mycket arbete jag har en svägerska som är lärare och jag hör hur mycket dom har att göra!!!
Jättefina bilder du visar!!!
Kram Lotta

LOPPISLIV sa...

Jag beundrar er lärare, vilket jobb ni lägger ner på alla våra barn. Stor eloge ska du ha!!

Så fin bild, mysigt med allt linne på hyllan. Ohhh så roligt att höra, det är inte bara jag som somnar i soffan om kvällarna då...hihiii

Kraaam Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jag somnade också tidigt igår med småttingarna.
Men jag behövde nog det ;)
Ha en fin kväll och tack för dek fina bilden ! :)

Kram.kram