fredag 4 november 2011

Det enkla...

Hej!

Ju äldre jag blir och ju mer som jag gör om och förbättrar här hemma desto mer uppskattar jag enkelhet. Jag plockar hellre bort och låter favoritsakerna synas än lägger till numera. Samtidigt som jag funderar på sådant och betydligt viktigare saker försöker jag fredagsstäda lite. Jag gillar att ha det rent och snyggt inför helgen. Nu ska jag ta hand om min sjukling.

Ha en fin fredag!

Kram Jenny



En gammal vitmålad stol i sovrummet.



En silverborste och en kjol från början av 1900-talet.



Enkelt, men ack så vackert i mina ögon.

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ja det har du verkligen lyckats med!!! Önskar dig en jättefin helg. kram Johanna

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tycker om allt jag ser
Vill önska dig en jättefin helg
Ha det fint kram Tina!!!!

Vintage House sa...

Hej
Det enkla är det vackra jag är precis som dig...
ha en skön och vacker alla helgona!
kram
sandra