onsdag 2 november 2011

Hej!

Vi har vaknat upp till en riktig höstdag. Grått och småregnigt är det. Men vi trotsar vädret och ska snart ge oss ut på en promenad, jag och barnen. Klippning väntar för Tilde och så ska vi inhandla lite smått och gott till eftermiddagens fika med vänner. Mina föräldrar ska vi också träffa idag och så ska jag och kära bror gör a de första julklappsinköpen i kväll. Jag vet, lite tidigt kanske men jag gillar att vara ute i god tid:)) Då kan man njuta så mycket mer sedan....

Hoppas ni får en fin onsdag!

Kram Jenny




Ett hörn av vardagsrummet. 

3 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hejsvejs, å låter som en kanon dag ni har framför er.
Man kan nästan inte vara för tidig med julklappar.
Jag börjar också i god tid. Som du skriver, man vill ju njuta av tiden fram till jul i lugn och ro:)
Kramkram<3 nettan

Industri house sa...

Det låter ju som ni ska ha en riktigt mysig dag! Helt perfekt att börja handla lite julklappar nu,så slipper det bli den här jobbiga stressen som ju alltid lyckas infinna sig...i jultider. Ha det så gott, kram jessica.

Livet och vardagen sa...

hörde att dina föräldrar ska flytta till närområdet, trevligt. Har lite kontakt med din pappa via jobbet, kram.