tisdag 1 november 2011

Filmkväll

Hej!

Här förbereder jag , Clara och Tilde för en mysig filmkväll! För att fira att vi gått på höstlov fick tjejerna välja något mysigt att göra och då föll valet på filmkväll. Ett bra val tycker jag, nu ska vi bara vänta på att lilla Lova ska somna innan vi kan köra igång filmen och poppa pocorn :))

Hoppas ni har en fin tisdagskväll!

Kram Jenny



Några detaljbilder från vårt vardagsrum. Favoritljusstake av Tove Adman.



Loppisfyndad spånkorg och ärvd, gammal ram.

4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny !

Låter som ett bra alternativ ;)
Vi ska också försöka få dom här små liven i säng och sen ska det bli mys med dom stora.
Jag har varit utan min familj i 3 dagar. Så mycket man saknar dom.
Jag förresten en till utlottning hos mig...;)
Ha en fin kväll
kram år

Anonym sa...

Åh vilka vackra bilder... Låter härligt med filmmys och popcorn.

Önskar dig en skön kväll

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen hoppas er fimkväll blev mysig. Vad härligt att de väljer en mysig stund tillsammans hemma framför McD eller busfabriken, hihi
Ha det så gott
kramkram<3 nettan

Mys och hemtrevnad sa...

filmkväll är alltid mysigt...kramis emlan