tisdag 29 november 2011

Jakt på ljus

Hej!

Tänk att det snart är december månad, vart tar tiden vägen? Jag tyckte nyss det var sommar och man kunde fota hemmet dygnet runt i princip:)) Nu kan jag känna en stress över att hinna fånga ljuset några futtiga timmar på helgen, någon som känner igen sig?  Ibland fotar jag om kvällen ändå, som ikväll, bara för att det är så roligt med bloggen. Nog om det, mysigt är det i alla fall att julmånaden snart är här! Jag ska se en film och dricka lite glögg ikväll tror jag, inte helt fel :)

Hoppas ni har en fin kväll!


Kram Jenny




En hyacint i en loppisfyndad skål.




Kannor på rad....




6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Låter jättemysigt- ska nog apa efter dig;) hihi Kram Johanna

Vitspets sa...

Åhh så fint ... Kram Karina

Maria sa...

Låter toppenmysigt. Ja tiden springer iväg. Det där med ljuset är dö jobbigt nu. Mörkt dygnet runt...men vad göra :) Kram Maria

Lantligt i vitt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lantligt i vitt sa...

Måste säga att du får till jätte bra bilder trots
att du fotar om kvällarna!! Har så svårt för det
själv!
Och paniken man har på helgerna känner jag
igen! Det är då man får passa på att fota! :)

Mysigt med film och glögg!

Ha det fint!
Kram Sofia

Vardaxlyx sa...

Jätte fina bilder! Kram och ha en underbar dag!