torsdag 10 november 2011

En gammal köpmansdisk?

Hej!

Så var det torsdag och snart helg för min del. Det är alldeles fantastiskt att vara ledig med barnen på fredagar och man kan njuta av helgen på ett helt annat sätt. Men först väntar en arbetsdag. På bilderna nedan syns vår skänk i matrummet. Jag skulle gärna byta ut den mot en gammal köpmansdisk och i söndags såg jag faktiskt en på Östregårds i Moheda. Till och med mannen i huset blev intresserad:) Kanske ska man slå till?

Ha en fin torsdag!

Kram Jenny









7 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

låter skönt att vara ledig en dag extra på veckan...slå till bara...ler...kramis semlan

Ardisia sa...

Kul med att kunna byta ut & möblera om emellanåt! Köpmannadisk låter toppen, de ser man inte varje dag!
Kram Mia

Vintage House sa...

Hej
Såg ni en i Moheda har jag inte sett där de är inte lätta att hitta men ack så vackra.
JAg har haft turen att trilla på 3 st och älskar dem alla till.
Så tycker absolut att ni ska slå till...
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Slå till för jissenamn, det hade jag gjort!! En köpmanna disk står på min önskelista också, fast den där listan är så lång så lång, konstigt för man fyller på den allteftersom...fniss :-))

Jättefint skåp på din skänk.
Ha en fin kväll
Kraaam Paula

Jenny sa...

Åh, riktigt fredagsmys! Klart du ska slå till och mannen är intresserad, gäller att passa på kanske ;)
Ha det så himla mysigt i morgon, kram Jenny

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Fina Jenny !

Kikar in och önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Jätte fina bilder.
Njut av helgen och tack för den fina vinsten!

Kram på dig !

kRAMAR sIRAP

Kristina sa...

Vad skönt med en extra ledig dag. Det är sånt som förgyller livet!Slå till på köpmansdisken, det skulle jag gjort!
Ha det så fint!
Kristina