torsdag 3 november 2011

Vackra detaljer

Hej!

En tur till Växjö blev det idag. Lunch hos min bror, lite lek och ett besök på lekplatsen räcker gott en ledig dag som denna. Det är viktigt att uppskatta det enkla i vardagen, att umgås med de som man trivs med och att göra det som man mår bra av. Jag passade på att fota lite i morse när solen sken in så vackert. Det gäller att passa på medan det är ljust:))

En fortsatt fin dag till er!

Kram Jenny



Från vårt sovrum ut i hallen.



Trappan till nedervåningen.



Detaljer som jag gillar, ett gammalt dörrhandtag i original.



Och en ledstång tillverkad efter en gammal förlaga.

5 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Så fina bilder du fångat. Det är verkligen hopplöst med ljuset nu. Här har inte solen synts till på hela veckan - bara grå himmel.

Det var längesedan jag var här. Hoppas att du har det bra.
Kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Ni har så lungt och harmoniskt.
Skönt att vara med människor som man trivs med och inte tar.
Vi har shoppat idag i storstan
oj sååå mycket folk men mycket fint.

Ha en nysig kväll ! Kram på dig.

Snart ska vi till Tinas mysiga och underbara hem

LOPPISLIV sa...

Så vackert ni har, älskar den vita lugna atmosfären. Det ser så rofyllt ut. Fina detaljer, dörrhandtaget och trappräcket, jättefint! Kraaaam Paula

Gamla skolan-Jennie sa...

Ni har det verkligen vackert! Tapeten i ert sovrum är så fin! Jag har tittat på den jag också!

Kram Jennie

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Ser så fint ut
Önskar dig en fin kväll
Kram kram