tisdag 15 november 2011

Funderingar och fler ljus

Hej!

Så var det tisdag och jag är åter tillbaka på jobbet. Jag har en ganska kort arbetsdag idag, så bara jag försöker spara lite på rösten så ska det nog gå bra:) Igår när jag gick hemma med lilla Lova roade jag mig med att fundera över årets jul och hur jag vill ha det. Det blir nog ganska enkelt, annars tröttnar jag direkt. Jag hade också lite extra energi till att plocka om lite här hemma, ombyte förnöjer:))

Hoppas ni får en fin tisdag!

Kram Jenny



Ljus kan man inte få för många av denna årstid.



Så här ser det ut vid vårt matbord just nu.



Jag satte julgransljus i några av mina gamla flaskor.



6 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Ser ljuvligt ut
Vilken fin ide med glasflaskorna
Krya på dig och ha en mysig dag
Kram Tina

john sa...

Hello, I love to put candles in old bottles looks so nice. I really love the little houses with candles in...soooo cute !
Gail x

Marie sa...

Så fint med ljusen i de små glasflaskorna.

Trevlig kväll!
Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Ohhh så ljuvliga bilder Jenny, ni har det så himla fint. Gulligt med julgransljusen i flaskorna, bra idé den tar jag nog med mig och gör likadant...fniss :-))

Skönt att höra att du är på bättringsvägen
Krya på dig
Fin kväll. Kram Paula

Gamla skolan-Jennie sa...

Så fint! Jag älskar gamla glasflaskor!! Och gärna apotekarflaskor! Tack för tipset med att sätta ljus i dem! Känner att jag måste bege mig ut på en loppistur snart och köpa på mig lite mer :)

Kramar Jennie

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jätte fint ! Och så skönt att du är på väg att bli bättre !
Visst ska man ha mycket kjus till jul.
Jag skulle vilja nya azvents ljustakar
i trä. dom fina hagjorda hjärt...

Jag har också lkus i flaskorna.
Dom gamla apoteks flaskorna är så fina ! Dom andra med ;)

Sov gott ! kramar Sirpa