torsdag 24 november 2011

Årets adventsljusstake

Hej!

Veckan har rusat förbi. Det blir ju så när man har en intensiv arbetsvecka, men idag är veckans sista dag för mig. Imorgon är jag ledig! Ikväll ska jag orka att pynta vidare:) Bland annat ska jag förbereda årets adventsljusstake. Under flera år har jag haft en variant med blockljus, men i år blir det en mer klassisk. Mysigt är det i alla fall att dricka glögg och pyssla om kvällarna, eller hur?

Hoppas ni får en fin torsdag!

Kram Jenny



En gammal bakform, stearinljus och mossa  blir vår adventsljusstake i år.




5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon Jenny !

Härligt med helgen...
Vad fint det blir med ditt advents ljustake.
Jag tog min gamla men ska nog hitta på någott mer.

Ha en fin arbetsdag!

Kramar Sirpa

shabby chic og lavendel sa...

God morgen!:)
En slik form med adventslys i står høgt på ønskelisten min. Men siden eg mangler en slik form spørs det om eg ikkje må finne på noe annet lurt i stedet. :)
Er sikker på at din kreasjon blir lekker.

Ønsker deg en koselig Torsdag!
Klem Catharina

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, ja här är det precis färdigpyntat!!
Det har tagit hela veckan hit in tills. JAg är ledig i dag!! Så jag han med det sista
Nu sak jag bara njuta i helgen, när alla andra grannar stressar runt i sina hus och trädgårdar. Trodde någon skulle följa efter mig i måndags då jag började, men inte , ingen mer har tjuvstartat. Kanske de är sura på mig,hihi.
Ha en skön dag
kramkram<3nettan

Lantligt i vitt sa...

Hej Jenny!

Vilken jättefin och enkel gammal bakform du har! Den blev jag avis på nu :)

Har också vanliga kronljus i min som också är i plåt men den har lite mycket krussiduller tycker jag!

Får så fin inspiration av din blogg ska du veta!!

Hoppas du får en härlig fredag imorgon.. Jag är ledig jag med :)

Varm Kram Sofia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Den kommer att bli jättefin!!!Ha en skön advent!!!
Kram Lotta