måndag 7 november 2011

Sött loppisfynd!

Hej!

Jag och mina fina tjejer har haft en toppendag tillsammans! Vi har både fått en massa uträttat och bara haft det mysigt. Clara hade med sig sin söta bästis efter skolan, så idag hade jag fyra goa tjejer runt fikabordet. Nedan kan ni se ett av mina loppisfynd från igår,ett ursött , litet bakbord till min lilla Lova. Det är inte särskilt gammalt eller så, men jag kunde bara inte motstå det. Nu är frågan, ska det målas eller ej? Denna ständiga fråga:)) Nu väntar en lugn kväll, för imorgon är det jobb igen!

Ha en fin kväll!

Kram Jenny



Den pyttelilla kaveln följde också med i köpet.






5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej här igen !

Svarar eller snarare kommenterar här.
Bäst och göra det innan jag ska natta dom små.
A nattar Jesper och Jennifer är med klaskompisar.
Hon börjar bli så stor....
Oj oj Jenny vad kag är trött. somnat nog här med Ida. idag har vi också gjort allt.
Tandläksrebesök,träffa mäklarn,frissa,dagis med Idas inskolning,hemma i mellan iväg till Skövde ich fixa ärenden...och hem och tvätta och laga mat. frågan är om man ska ner och jobba lite eller om man ska lägga sig i soffan;)
Kanske med en påse chips....

Mysigt att ha barna hemma och ha en extra ledig dag. Hur mycket jobbar du nu?
Ha en fin kväll. Bäst att natta Ida.

Kramar Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Maj jusr det. glömde skriva om den otroligt söta bakbordet.
Jag skulle måla den. man kanske skylle kunna betsa den i mörkt och sen måla men jag tror att den kommer mer fram i vitt...eller vad tror du?

Tack ännu för den fina vinsten ! ;)
Kram.kram

Hemmavid sa...

Hejsan!

Jo, tänk att man alltid funderar om man ska måla eller inte..

visst skulle det vara underbart fint som vitt, men samtidigt tänker jag lite praktiskt - kommer hon att baka mkt på det så kanske det är bäst att det är omålat... Så att det inte lossnar ngn färg...

HA EN FIN MÅNDAGKVÄLL!
kRAMEN JENNY

Lantligt i vitt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lantligt i vitt sa...

Hej!
Den ständiga frågan finns alltid där när man skaffat sig något nytt som inte är vitt!! Såklart går det att ha det sådär! Men vitt är ju altid fint ;) har ett babord själv och det målade jag vitt på baksidan och kanterna, alltså inte på själva bakytan! Och så sandpappra jag det lite för en slitnare look! Blev hur bra som helst!

Ha en fin tisdag! :)
Kram Sofia