lördag 12 november 2011

Det kom ett litet paket...

Hej!

Igår kom ett litet paket i brevlådan! Det var från söta Marie med ljuvliga bloggen Vita ranunkler. I paketet låg de underbara barnskorna på bilderna nedan. Så fort jag fick syn på dem på Maries blogg i förra veckans butiksbilder blev jag alldeles kär:) Hela helgen höll jag tummarna att ingen annan skulle falla för dem lika mycket som jag och jag hade tur och blev lycklig ägare till dessa söta. Idag har vi en lugn och härlig lördag, jag har varit en tur i Växjö och träffat käre bror och shoppat upp ett presentkort jag fick i födelsedagspresent av mina föräldrar. Nu ska vi bara mysa, baka och ta det lugnt resten av dagen.

Hoppas ni har en fin lördag!

Kram Jenny





Jag har en liten samling av gamla barnskor nu.




Här på bordet i sovrummet fick de hamna, men jag misstänker att jag kommer flytta runt dem en del:)
 

1 kommentar:

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till vinsten...kramis semlan