söndag 13 november 2011

Fars dag och lite halsfluss

Hej!

Idag på fars dag gäller det att uppmärksamma alla fina pappor lite extra! Jag får nog vara extra kreativ när det kommer till den uppgiften, eftersom jag ( som  i vanliga fall är så strukturerad) helt glömde bort att köpa något till mina barns pappa:) Dagen till ära har jag också utvecklat en härlig halsfluss tillsammans med lilla Lova :( Nåja, jag hoppas i alla fall att min lilla pappa, vår Johan och alla andra fina pappor där ute får en riktigt bra dag!

Kram Jenny



Claras, Tildes och Lovas fina pappa och min Johan!

3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

grattishälsningar till pappan i familjen idag! Kramis semlan

Vit dröm sa...

Grattis till Johan och alla andra fina pappor där ute :)
Hoppas du å lilla Lova kryar på er snart!
Kram Anna

Livet och vardagen sa...

krya på er! Har själv tillbringat senaste veckan i sängen med halsfluss:-(