söndag 20 november 2011

Ärvt och fint

Hej!

Hoppas ni har en härlig söndagskväll! Här har två av godingarna redan slocknat och bara vår stora tjej sitter vid TVn fortfarande. Jag ska nog ta och plocka fram mina vita pappstjärnor ikväll och se om jag behöver komplettera med någon mer. Ikväll får ni se något som jag fick av mina föräldrar i samband med deras flytt. Så fina gamla bestick, som kommer från min mammas farmor och farfar. Jag gillar verkligen att ha sådant som gått i arv i släkten, det gör hemmet personligt. Den fina glasburken som de står i fick jag också. Nu ska jag njuta av en lugn söndagskväll, innan en ny vecka drar igång!

Kram Jenny












3 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som en lugn och skön kväll. Vår 5-åring har fått för sig att sova i sin koja....men det låter inte som han sover än inte!

Fina saker du har fått, glasburkar och bestick är en så fin kombination. Kul när man får från släkten.

Kram Anna

Ewa`s Galleri sa...

Alltid roligt med ärva saker som har en historia
Jättefina blev de i glasburken
Ha en skön kväll

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny !

Jätte fint och så värdefullt när dom kommer dessutom från släkten.
Hoppas att ni kryar på er snart.
Hos oss är det också sjukt. Både Ida och Noel menIda värst.
Hon har ju gått på dagis i 2 veckor.

Ha en fin start på veckan!

Kramar Sirpa